• Departament marketing : 0727 685 838 / Departament tehnic : 0741 460 841
  • [email protected]
5 iulie 2018 wow_web

Cinci sfaturi de marketing digital pentru start-up

Nimic nu este mai provocator și mai interesant într-o viață decât să vă începeți propria afacere. Ideea de a lansa ceva unic, atrăgând atenția pieței devenind o companie stabilă, este copleșitoare. Dar, odată cu o idee grozavă vine o mare responsabilitate.

Înainte de a vă angaja în orice afacere, trebuie să fiți pregătiți pe deplin pentru toate responsabilitățile care vin odată cu ea.
Industria tehnologică este un loc foarte complex și competitiv.
Există mii de jucători cu experiență care vă pot “bate” afacerea cu experiența lor.
În afară de acești jucători, există și jucători mici care încearcă să intre în joc. zi de zi.
Vorbesc despre startup-uri – acele afaceri care sunt susceptibile de a fi la fel de unice și competitive ca și noua dvs. afacere.

Regula principală pentru a reuși în orice afacere este de a avea suficiente cunoștințe despre ea pentru a cuceri terenul pe care rulează.
Informațiile corecte vă pot face calea spre succes relativ ușoară.
Prin urmare se naște următoarea întrebare : Cum să încep bine și să îmi înving concurența ?
Ei bine, pentru început, este imperativ necesar să aveți un plan, completat cu obiective și o viziune clar definită.

În această perioadă, internetul vă oferă o varietate de instrumente care vă vor ajuta afacerea să câștige popularitate, să vă angajeze clienții și să-și construiască relații.

Aici intră în joc marketingul digital. În calitate de CEO la o agenție de marketing de succes, pot spune că marketingul digital servește ca o strategie de afaceri care vă permite să faceți publicitate pe internet fără a cheltui prea mulți bani în comparație cu tehnicile de marketing tradiționale.
Într-o lume în care dispozitivele se conectează mai mult decât oamenii, marketingul digital vă oferă avantajul de a putea utiliza aceste dispozitive ca instrumente de promovare a produselor și serviciilor dvs.

Pentru o afacere start up este necesar să urmeze câteva sfaturi despre marketingul digital, care le pot ajuta să își atingă obiectivele.

1. Creați conținut relevant, convingator

Conținutul este extrem de important și totodata un economizor de bani.
Ați putea să-l utilizați pentru a vă promova noua companie în orice moment – și amintiți-vă că ați citit unul dintre articolele dvs. de zeci de ori, dar clienții dvs. nu au facut acest lucru.
Este posibil să nu fie relevant pentru dvs., dar poate fi util pentru ei.
Dacă aveți de gând să faceți campanii de marketing sezoniere, asigurați-vă că conținutul campaniei este veșnic relevant, pentru a economisi timp în redactarea unui conținut nou în fiecare an.
Elementele din conținut trebuie să fie consecvente, deoarece aceste promoții sezoniere vor crea recunoașterea mărcii dvs. în rândul clienților.

2. Oferiți un premiu

Cui nu-i place o competiție bună – mai ales atunci când există un premiu în cele din urmă? Gazduirea de concursuri și cadouri este un alt sfat excelent pentru a crește afacerea start up.
Îi încurajează pe utilizatori să viziteze site-ul dvs. pentru detalii despre concurs și, sperăm, să rămână în continuare pe website pentru alte produse sau servicii pe care le oferiți.

3. Utilizați ferestrele pop-up
Ferestre pop-up creative. Acestea sunt o modalitate excelentă de a vă asigura că utilizatorii nu pleacă fără să furnizeze mai întâi informațiile de contact. Având un pop-up atractiv atunci când un utilizator accesează o anumită pagină, popo-up-ul este o modalitate simplă și atractivă de a-l transforma, sperăm, dintr-un vizitator într-un client important.

4. Creșteți-vă vizibilitatea

Se estimează că în prezent există 2,62 miliarde de oameni din lume care folosesc o formă de social media (și se așteaptă ca acest număr să ajungă la 3,02 miliarde în trei ani).
De ce să nu folosiți această platformă pentru a crește vizibilitatea startup-ului ? Conținutul viral (de exemplu, un videoclip, blog sau tweet eficient) se poate răspândi peste noapte în întreaga lume.
Cu alte cuvinte, dacă nu aveți un cont Facebook, Instagram sau Twitter pentru compania dvs., este momentul să le creați.

Există și alte metode care pot contribui la răspândirea conștientizării, cum ar fi marketingul motoarelor de căutare, care implică utilizarea de conținut de înaltă calitate pentru a face vizibilă marca dvs. pe site-urile motoarelor de căutare.
De asemenea, puteți utiliza SEO local pentru a vă ajuta să vă stabiliți marca în zona locală a afacerii dvs.

5. Orientați-vă după informații

Pentru ca o afacere să reușească în spațiul de marketing digital, este important să fie orientată spre date. Există diverse instrumente disponibile online, cum ar fi Google Analytics, care vă vor ajuta să procesați datele curente și istorice pentru a vă asigura că obțineți rentabilitatea investiției maxime din campania dvs.
De asemenea, vă va ajuta să găsiți punctele slabe ale campaniei, pentru a vă îmbunătăți campania viitoare.
Nu contează dacă sunteți pe punctul de a vă lansa compania sau sunteți deja la jumătatea drumului, marketingul digital este esențial pentru succesul companiei dvs. De asemenea, poate servi pentru a vă oferi o fundație, permițându-vă să vă extindeți afacerea la nivel internațional și, în cele din urmă, să ajungeți în întreaga lume.

, ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *