1 octombrie 2019 wow_web

Optimizare SEO – 4 pași pentru optimizarea web site-ului

În cartea sa “Ultimate Guide to Optimizing Your Website” , SEO și expertul în marketing online Jon Rognerud vă arată cum să construiți un site web de înaltă performanță și să obțineți un rang de top pe toate motoarele de căutare. În acest extras editat, autorul prezintă o strategie largă pentru optimizarea cu succes a site-rilor web.

Scopul optimizării pentru motoarele de căutare este ca “păianjenii” motorului de căutare să găsească nu numai site-ul și paginile sale., ci și să clasifice în mod specific relevanța paginii, astfel încât să apară în partea de sus a rezultatelor motorului de căutare. Procesul de optimizare nu este un proces unic, acesta necesită întreținere, reglare, testare și monitorizare continuă.

Vă prezentăm în continuare un proces în patru pași pentru o strategie de optimizare a motorului de căutare.

Pasul 1: Analiza afacerilor – piața țintă

Analiza site-ului . Analiza seturilor / cuvintelor cheie, a textului vizibil și a codului pentru a determina cât de bine sunteți poziționat pentru motoarele de căutare. De exemplu, cât de mult cod aveți pe o pagină în comparație cu textul?

Analiza competitivă . Examinarea cuvintelor cheie de conținut și clasamentul motorului prezent pe site-uri web concurente pentru a determina o strategie eficientă de poziționare în motorul de căutare. Alegeți primele cinci rezultate din rezultatele listării în Google pentru a începe acest proces. Extindeți analiza si la alte site-uri, dacă este necesar. Folosiți instrumente precum Semrush.com și Keywordspy.com.

Nominalizarea inițială a cuvintelor cheie . Dezvoltarea unei liste prioritare de termeni de căutare, legate de cautarile de clienților și segmentul de piață. Începeți cu acest lucru: Ce ați introduce într-un motor de căutare pentru a găsi site-ul sau pagina dvs. de afaceri? Apoi, întreabă-ți clienții!

Pasul 2: Cercetare și dezvoltare cu cuvinte cheie

Analiza cuvintelor cheie . Din nominalizare, identificați în continuare o listă vizată de cuvinte cheie și expresii. Examinați listele competitive și alte surse pertinente ale industriei. Utilizați lista preliminară pentru a determina un număr reprezentativ de interogări recente ale motorului de căutare și câte site-uri web concurează pentru fiecare cuvânt cheie. Prioritizați cuvintele cheie și expresiile, pluralul, singularul și chiar scrierea greșită a acestora. (Dacă utilizatorii obișnuiesc să scrie greșit un cuvânt cheie, ar trebui să-l identificați și să-l utilizați). Rețineți că Google va încerca să corecteze termenul atunci când căutați, așa că utilizați acest lucru cu grijă.

Evaluarea clasamentului de bază . Trebuie să înțelegeți unde vă aflați acum pentru a vă estima cu exactitate clasamentele viitoare. Păstrați o foaie Excel simplă pentru a începe procesul. O verificați săptămânal pentru a constata evolutia procesului de optimizare web-site. Pe măsură ce aplicati această strategie, reverificați la fiecare 30 – 45 de zile. Ar trebui să vedeți îmbunătățiri ale traficului de site-uri, un indicator cheie al progresului pentru cuvintele dvs. cheie. Unii optimizatori vor spune că de fapt clasamentul este acelasi. Însă, traficul și conversiile sunt mai importante, însă clasamentul il folosim ca indicator.

Scopuri și obiective . Definiți clar obiectivele dvs. în avans, astfel încât să puteți măsura cu adevărat ROI-ul dvs. de la orice programe implementate. Începeți simplu, însă nu ocoliți acest pas. Exemplu: Puteți decide să creșteți traficul site-ului web de la o bază de referință actuală de 100 de vizitatori pe zi la 200 de vizitatori în următoarele 30 de zile. Sau poate doriți să vă îmbunătățiți rata actuală de conversie de la un procent la două procente într-o perioadă specificată.

Pasul 3: Optimizarea și trimiterea conținutului

Creați titluri de pagini . Titlurile bazate pe cuvinte cheie ajută la stabilirea temei și direcției paginii pentru cuvintele dvs. cheie.

Creați meta tag-uri . Etichetele de descriere meta pot influența clicurile, dar nu sunt utilizate în mod direct pentru clasamente. (Google nu mai folosește eticheta de cuvinte cheie.)

Plasați fraze strategice de căutare pe pagini . Pentru optimizarea web-siter-ului integrați cuvintele cheie selectate în codul sursă al site-ului dvs. și conținutul existent pe paginile desemnate. Asigurați-vă că aplicați un ghid sugerat de unu-trei cuvinte-cheie / expresii pe fiecare pagină de conținut și adăugați mai multe pagini pentru a completa lista. Asigurați-vă că cuvintele înrudite sunt utilizate ca o includere naturală a cuvintelor dvs. cheie. Acesta ajută motoarele de căutare să stabilească rapid despre ce este vorba. O abordare naturală în acest sens funcționează cel mai bine. În trecut, s-au recomandat 100 până la 300 de cuvinte pe o pagină. Multe teste arată că paginile cu 800 până la 2.000 de cuvinte le pot întrece pe cele mai scurte. La final, utilizatorii, piața, conținutul și linkurile vor determina popularitatea și clasamentul numerelor.

Dezvoltați noi sitemap-uri pentru Google și Bing . Astfel facilitați indexarea în motoarele de căutare a site-ului web. Creați versiuni XML și HTML. O versiune HTML este primul pas. Sitemap-urile XML pot fi trimise cu ușurință prin intermediul instrumentelor de webmaster Google și Bing.

Trimiteți site-ul web în directoare (utilizare limitată) . O modalitate mai bună și mai rapidă de optimizare na site-ului web este de a readuce linkurile către site-ul dvs. în mod natural. Linkurile obțin indexarea site-ul dvs. de către motoarele de căutare. Cu toate acestea, ar trebui să trimiteți adresa URL către directoare precum Yahoo! (plătit), Business.com (plătit) și DMOZ (gratuit). Unii pot alege să includă scripturi AdSense (google.com/adsense) pe un nou site pentru a-și putea vizita Google Media. Este probabil ca paginile dvs. vor fi indexate rapid.

Pasul 4: Testare continuă și măsurare

Testare și măsurare . Analizați clasamentele motoarelor de căutare și traficul web pentru a determina eficacitatea programelor pe care le-ați implementat, inclusiv evaluarea performanței individuale a cuvintelor cheie. Testați rezultatele modificărilor și țineți urmărirea modificărilor într-o foaie de calcul Excel sau orice altceva sunteți confortabil.

Întreținere . Adăugarea continuă și modificarea cuvintelor cheie și a conținutului site-ului web sunt necesare pentru îmbunătățirea continuă a clasamentelor motoarelor de căutare, astfel încât creșterea să nu se oprească sau să intre în declin din cauza neglijării site-ului. De asemenea, trebuie să vă revizuiți strategia de inserare a link-urilor și să vă asigurați că link-urile de intrare și de ieșire din ste sunt relevante pentru afacerea dvs. Un blog vă poate oferi structura necesară și ușurința adăugării de conținut de care aveți nevoie. Compania dvs. de găzduire vă poate ajuta, de obicei, cu configurarea / instalarea unui blog.

Sursa : https://www.entrepreneur.com

, , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.