• Departament marketing : 0727 685 838 / Departament tehnic : 0741 460 841
  • [email protected]
31 martie 2018 wow_web

Reguli de aur – Design și dezvoltare web în 2018

Design și dezvoltare web în 2018

În piața virtuală de astăzi, nu este suficient să avem doar o prezență digitală. Pentru a valorifica oportunitatea oferită de online și pentru a capta vizitatorii este nevoie de un site optimizat, funcțional și interactiv, altfel spus “frumos şi inteligent”.

Din păcate, internetul este saturat cu design-uri de proastă calitate, care lasă de dorit atât din punct de vedere tehnic, cât și al conținutului.

Atât clienții, cât şi dezvoltatorii contribuie în mod constant la creşterea greşelilor de proiectare şi funcţionare a web site-urilor.

În continuare vom arunca o privire asupra modului în care clienții și dezvoltatorii perpetuează această tendință a web site-urilor înspre o calitate scăzută.

Clienții – aşteptări nerealiste

Așteptările nerealiste ale unui client pot face ca site-ul să eşueze înainte de a începe procesul de design.

Din nefericire, mulți clienți au cunoștințe limitate despre ce ar trebui să fie un site web și, mai important, ce anume poate oferi un site funcțional și bine conceput.

Ei supraestimează valoarea estetică a site-urile lor, presupunând că succesul construirii se bazează exclusiv pe o interfață atrăgătoare.

De asemenea, clienții cred că, atâta timp cât site-ul lor „arată bine”, acesta va pluti în spațiul virtual, crescând exponenţial valoarea mărcii, atrăgând simultan o masă uriaşă de utilizatori interesați, transformându-i instantaneu în clienți.

Adevărul pur este că nu funcționează magia site-ului !

Pentru a obţine rezultate cuantificabile, un site web trebuie să ofere o experiență de utilizare dinamică şi captivantă. Totuşi, grafica este esenţială pentru procesul de proiectare. Cu toate acestea, pentru a fi optimizat cu succes, site-ul dvs. trebuie să furnizeze o grafică mai mult decât convingătoare.

Dezvoltatorul web trebuie să lucreze din greu în spatele scenei grafice, adica a interfeţei, creând o infrastructură sofisticată atât a funcționalității site-ului, cât și a funcționalității SEO care trebuie dezvoltată și testată înainte de a intra pe piața online. Acesta este locul unde magia web site-ului începe cu adevărat.

Așteptările bugetare ale unui client pot juca, de asemenea, un rol major în lansarea unui site web inferior. Când vine vorba  de promovarea brandului dvs., este important să rețineți că, în cele din urmă, obțineți ceea ce plătiți. Designul eficient și intuitiv al site-ului web este complicat. Dar rentabilitatea pe care o veţi obţine în timp îşi merită investiția.  Talentul și experiența dezvoltatorului web se va vedea, pe măsură  ce se ajunge la un design şi o optimizare finală, care nu arată doar minunat, dar atinge și toate obiectivele  majore de marketing online.

Dezvoltatorii web şi “păcatele” lor

Desigur, clienții nu sunt singurii vinovaţi care greşesc atunci cand se proiectează    greşit un site. Dezvoltatorii web înșiși pot contribui, de asemenea, la “uciderea” site-urilor. Realizează site-uri web ineficiente, estetic şi funcţional.  Cum anume ? De cele  multe ori se începe prin tratarea caracteristicilor de marketing digital ca fiind caracteristici „extra” atunci când se oferă pachete de site-uri clienților.

În anul 2018 dezvoltatorii ar trebui să renunţe la astfel de practice, să lase jocul de-a şoarecele şi pisica. Urmarea directă ar fi ridicarea la standarde acceptabile din industrie.

Acum, nu mai sunt permise tacticile statice și unidimensionale care fac ca un site să arate ca o simplă prezentare în Powerpoint (o cascada de imagini, date statice și plictisitore).

Altfel spus : “Dragi dezvoltatori, refuzați să acceptaţi un design care nu este multidimensional și complet funcțional”. Fiecare proiect pe care îl contractaţi ar trebui să aibă toate funcțiile de marketing digital necesare pentru a ridica experiența proprietarului și a utilizatorului.

Bineinteles ca unii dintre clienții îşi vor dori un web site asemănător unui autocolant. Însă un dezvoltator web nu trebuie să dilueze caracteristicile de design, ci să le ofere numeroase avantaje vizitatorilor, oferindu-le un site web care funcționează foarte bine.

Dar, dacă clienţii insistă pe realizarea unui site ieftin şi fără nici un mesaj ? În acest caz dezvoltatorul nu trebuie să angajeze proiectul. Este mult mai bine să refuzați un client decât să pierdeți nenumărate perspective care văd că aveți un talent pentru design şi dezvoltare şi optimizare web.

2018  – Lista de verificare a caracteristicilor site-ului

Sunteți gata să puneți în aplicare un plan de acțiune pentru a redefini noul standard pentru 2018 site-uri? Iată nouă standarde non-negociabile (și două sfaturi bonus) pe care le puteți implementa pe site-ul dvs.:

  1. Încărcare rapidă – Nimeni nu vrea să aștepte (și să aștepte și să aștepte) ca site-ul dvs. să se încarce. Site-uri de design cu timpi de încărcare rapidă pentru toți utilizatorii , pe toate dispozitivele (chiar și cele cu conexiuni la Internet mai lente). Puteți utiliza Google Pingdom sau Pagespeed Insights, oferite de către Google pentru a verifica viteza site-ului dvs. și pentru a vedea cum vă puteți îmbunătăți această caracteristică.
  2. Mobile Ready – Practic, toată lumea utilizează dispozitive inteligente zilnic. Creați un design atractiv și mobil, pe care vizitatorii dvs. să îl poată accesa ori de câte ori doresc, indiferent de locul în care se deplasează.
  3. Urmărirea activată – Analiza contează – este cel mai bun mod de a determina dacă site-ul dvs. își face efectiv activitatea. Proiectul final ar trebui să includă funcționalitatea pentru a măsura indicatorii cheie, cum ar fi traficul, obiectivele și conversiile : Google Webmaster, Google Analytics etc
  4. SEO – Nu trebuie deloc subestimată optimizarea site-ul atât pentru browsere, cât și pentru vizitatori. Conținutul dezvoltat trebuie să fie convingător și ușor de citit pentru persoanele interesate. Pentru motoarele de căutare, includeți întotdeauna toate etichetele și elementele importante pe pagina SEO, inclusiv schema și sitemap-urile XML.
  5. CMS activat – Încă nu am terminat cu puterea cuvântului scris. Publicarea constantă de conținut proaspăt și original nu numai că va capta audiența, ci poate aduce un impuls inedit, pe termen lung, al marketingului digital. De asemenea, este recomandabil să includeți un sistem de management al conținutului, astfel încât clienții să poată posta și edita conținutul după cum este necesar.
  6. Conversion Optimized – Aveți un client centrat pe conversii? Implementați instrumentele pentru crearea paginilor de destinație ale campaniei în designul dvs. Aceste pagini desemnate pot ține cititorii dvs. să se deplaseze prin site-ul dvs. și să îi direcționeze pentru a programa o întâlnire, pentru a solicita o demonstrație a produsului propus și chiar pentru a efectua o achiziție.
  7. Marketing prin e-mail – Marketingul prin e-mail este încă un mod benefic – și foarte eficient în acest sens pentru a fideliza vizitatorii. Formularele de newsletter, de e-mail ale unui site ar trebui să se sincronizeze cu sistemul de marketing al e-mailului clientului pentru acces și conexiune fără probleme.
  8. Social Media – Nu trebuie pierdută niciodată o oportunitate de a valorifica puterea retelelor de social media. Integrați web site-ul pe toate platformele media sociale relevante în cadrul designului de site. Astfel, se permite utilizatorilor să acceseze rapid paginile web de pe paginile sociale instantaneu. Rezultatul este simplu şi eficient : creşte vizibilitatea mărcii și a traficului pe web site.
  9. Securitate puternică – Fiecare proiect ar trebui să includă protocoale fundamentale de securitate și confidențialitate, cum ar fi verificările de securitate de bază, pentru a proteja datele clientului și ale utilizatorilor.

Cele 9 puncte reprezintă partea non-negociabilă a parametrilor standard pentru designul site-ului web în anul 2018. Se mai pot adăuga două sfaturi despre bonusuri care trebuie luate în considerare la crearea unui web site:

  1. Aplicații Web Progresive – Designerii de web , interesați de aplicațiile de impact pe platformele mobile, au reușit să îmbine cele mai bune caracteristici web și aplicații într-un hibrid cunoscut sub numele de Aplicații Web Progresive. Asteptati-va sa vedeti Aplicatiile Web Progresive aflate in plină ascnsiune pe parcursul anului 2018.

Dezvoltatorul, trebuie să ia în considerare includerea diferitelor caracteristici in design-ul web, spre exemplu cum ar fi ecrane splash, notificările push şi tranziţiile de pagini animate pentru a ridica UX-ul global.

  1. Inteligența artificială – Inteligența artificială nu mai este un termen futurist, de înaltă tehnologie și a reușit să pătrundă cu succes şi în experiența noastră online. Adobe Sensei furnizează instrumente AI pe diferite platforme de web design din întreaga lume, făcându-le o resursă din ce în ce mai accesibilă.

În încheiere, cred că este necesar să vă întrebaţi sincer :

“A devenit site-ul meu un brand până în anul 2018 ?”

Dacă nu, este timpul pentru o renovare imediată şi integrală online. Nu este vorba despre gesturi majore, radicale. Apelaţi la specialiştii agenţiei noastre şi vă garantăm respectarea standardelor celor 9 puncte fără de care nu veţi deveni niciodată un brand online.

Dezvoltatorii web se vor concentra în anul 2018 pe trecerea la modele simple, funcționale și futuriste. Punerea în aplicare a acestor standarde este ca o bază de proiectare care nu poate fi negociabilă şi poate avea un impact semnificativ asupra modului în care ne desfășurăm afacerile online și ne conectăm clienții potențiali online. Să nu uităm niciodată faptul că web site-ul este proiectat pentru o rentabilitate optimă a afacerii noastre.

 

, , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *