7 iulie 2019 wow_web

Strategia de marketing online

Web design-ul sustine cu succes strategia  de marketing online. De la structura la culoare, aceste elemente conlucrează pentru a configura un instrument digital care poate îmbunătăți semnificativ campaniile de marketing online.

Este clar că un website, de înaltă calitate, este o componentă importanta a oricărei strategii eficiente de marketing digital. Conform unui raport Gartner din 2019 , „88% dintre clienții B2B intervievați au afirmat că s-au decis sa cumpere de pe site-uri  de înaltă calitate, cu informatii complete despre serviciile si produsele prezentate”.

Indiferent de afacerea prezentata, un site web actualizat, informativ și plăcut din punct de vedere estetic, caștiga încrederea clienților potențiali și, prin urmare, poate avea un impact major asupra ratei de achiziție și conversie a clienților.

Marketing-ul digital este mai important ca orind

Un site web bine conceput poate creste o afacere în mai multe moduri concrete, incluzând vânzări și comenzi sporite. În mod eficient, acesta este este un element important al strategiei online, care lucrează în mod constant pentru a susține o afacere.

Mai mult decât atât, în comparație cu alte inițiative de marketing, un site este ușor de urmărit, permițând brand-urilor să înțeleagă mai bine comportamentul consumatorilor și să ofere o perspectivă clară asupra strategiilor si a plierii acestora pe psihologia vizitatorului.

In continuare, vom examina strategia  de marketing online, cele mai bune practici și modurile în care design-ul unui site poate influența decisiv strategia de marketing a unei afaceri.

Diferenţierea

Este important ca website-ul să se diferențieze de cele ale concurenților. Atunci când un site web este depășit și neclar, acesta va trebuie refacut in cele mai mici amanunte.

Din experiența noastră, un site web personalizat, cu o poveste interesanta și imagini adecvate, are un impact major asupra consumatorului.

Experiența utilizatorului

Un site web bine conceput va crea o călătorie pentru utilizator si il va determina pe acesta să se angajeze, să exploreze și să interacționeze cu brand-ul prezentat.

Experiența utilizatorilor a devenit de fapt o investiție esențială pentru un brand, utilizatorii așteptând un site autentic și intuitiv care să reflecte viziunea, perspectiva și nivelul de servicii ale mărcii.

SEO

SEO este folosit pentru ca un site web să apară pe primele pagini, într-un motor de căutare. Bunele practici SEO includ conectarea site-ului dvs. web la cuvintele cheie care se aplică la ceea ce caută piața dvs. țintă. Este foarte important să includeți SEO în designul site-ului pentru ca utilizatorii să interacționeze corect cu un site web.

Cele mai bune practici SEO includ cercetarea legăturilor și cuvintele cheie care ar trebui implementate într-un site, actualizarea continuă a  linkuri-lor pentru a rămâne relevante, poziționarea activă a conținutului pentru a crește vizibilitatea în rezultatele căutării.

Conversia

Monitorizarea ratelor de conversie la analizarea măsurătorilor privind performanța unui site este esențială pentru oferirea unei experiențe ideale pentru clienți (CX). Deoarece o rată de conversie este corelată direct cu modul în care un utilizator se interactionează cu site-ul web, acesta este un factor extrem de important pentru o companie de a-și exercita influența în luarea deciziilor de marketing.

Web designul, atunci când este bine strategizat pentru conversie, influențează în mod direct ratele de conversie. Deși ideea unei soluții de șablon de site pare a fi simplă și ieftină, acest lucru poate provoca un impact negativ imens asupra experienței utilizatorilor unui site web și a ratei globale de conversie.

Dacă un utilizator explorează un site web și nu reușește să găsească informațiile pe care le caută ca urmare a unui buton de solicitare a unei acțiuni prost plasat sau a unei navigări neclare, este posibil ca aceștia să plece repede și să meargă pe un alt site Web – poate chiar pe site-ul unui concurent.

Influența mărcii

Prin cultivarea unei relații consecvente cu clienții și utilizatorii, o marcă începe să construiască o influență, care, la rândul său, devine loialitatea fata de marca. Fidelizarea fata de o marcă (brand) și încrederea apar atunci când consumatorul dvs. este loial față de marca dvs. Acesta este scopul pentru strategia  de marketing online.

Multe variabile influențează aceast lucru, iar din ce în ce mai mult, prezența marketingului digital facilitează aceste conexiuni printr-un ecosistem digital.

Influența mărcii este o parte integrantă a construirii unui brand – în special marketingul către mileninarium și Gen Z. Aceste generații caută branduri cu care pot empatiza și se simt bine în legătură cu faptul că sunt asociate.

Dacă clienții dvs. vor fi convertiți în suporteri, acest lucru va ajuta foarte mult la lansarea de noi produse, păstrarea retenției și impactul liniei generale de bază, în special prin implicarea comunității online.

Înțelegând că un număr din ce în ce mai mare de consumatori se vor angaja cu mărci online înainte de a efectua o achiziție, este clar că o strategie integrată de marketing pe site este esențială pentru a determina și a converti clienții atât online cât și offline.

Cu o fundație digitală solidă, ancorată pe un site web bine structurat, o companie poate profita eficient de imaginea pozitivă a mărcii pentru a crește vânzările. Poate genera o prezență online, creand o campanie de marketing de sus în jos în toate canalele mass-media.

, , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.