28 martie 2019 wow_web

Webdesign-ul transforma vizitatorii in clienți – conversie

Atunci când doriti sa aveti o conversie optima a vizitatorilor website-ului in clienți, este important să rețineți că fiecare interacțiune pe care o au cu site-ul dvs. sau cu compania dvs. se reflectă asupra brandului dvs. ca un întreg.

Website-ul companiei dvs. nu trebuie sa faca excepție. Un site web nu este doar un loc unde se listeaza serviciile și a oferi detalii de contact. Un site web îi ajută pe vizitatori să afle mai multe despre etos-ul tău, stilul de operare și estetica brandului, care impreuna sunt importante atunci când se construiește o prezenta online cu interes și implicare.

Asigurați-vă că designul site-ului dumneavoastră reprezintă cu fidelitate compania dvs. și marca fiind absolut esențială în menținerea unei coeziuni între ceea ce clientul vede, ceea ce se așteaptă apoi și ceea ce oferă compania dvs.

Deci, care aspect al design-ului web este cel mai important pentru conversia vizitatorilor în clienți ? Iată ce ne sfătuiesc membrii Consiliului Forbes pentru Comunicații :

1. Trimiteți un mesaj coerent

Un website bine conceput ar trebui să combine creativitatea prietenoasă cu inteligenta, interfața pentru utilizator și mesajele. Site-ul dvs. este vânzătorul principal al serviciilor si produselor companieie și, deși estetica sa este importanta, totusi un mesaj coerent, care conduce de la vizualizare la vânzarea produsului/serviciului, este o componentă importanta a tuturor obiectivelor de marketing – inclusiv a site-ului web. – Sara Wesche, grupul de venituri

2. Proiectați-l curat și ușor de navigat

Este crucial să aveți un design curat, simplu, pentru website si totodata ușor de navigat. Asigurați-vă că informațiile de contact sau formularele sunt accesibile pe toate paginile pentru a permite clienților să vă contacteze cu ușurință. În timp ce tendința din ultimii ani a fost de a avea un site web de o pagină, este dificil cu o singură pagină să mențină parametrii SEO eficienti. Aș recomanda să includeți pagini importante cum ar fi despre noi, contact, portofoliu / produse / servicii și un blog sau pagini de informații. Toate aceste pagini vă vor permite să curățați suficiente conținuturi și cuvinte cheie pentru a crește vizibilitatea dvs. și a ajunge la clienții dvs. – Allison McMahan, Alford Media

3. Folosiți „Testul vitezei de incarcare https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/feature/testmysite

Potrivit datelor furnizate de Google, generația milenară are o durată medie de atenție de 8 secunde, în timp ce grupul mai tânăr Gen Z se află la un șoc de 2,8 secunde. Designul web trebuie să utilizeze aceste numere ca ghid, prezentând informații cheie cât mai repede posibil. Am creat o metodă pentru a testa dacă un site web este sau nu optimizat pentru incarcare rapida . Deschideți o pagină web și porniți un cronometru, apoi închideți pagina după patru secunde. Dacă nu puteți răspunde la întrebarea „Despre ce a fost vorba pagina web?” atunci pagina a eșuat și are nevoie de îmbunătățire. Dacă utilizatorii nu pot găsi ceea ce caută în primele momente cruciale, probabil că le veți pierde. – John Leo Weber, ProjectManager.com

4. Website adaptabil și ușor de utilizat

Website-urile de astăzi trebuie să fie adaptabile la dispozitivele mobile, deoarece mulți vizitatori ai site-ului utilieaza dispozitive mobile – telefoane, tablete etc. – Carla Kath, Staffbase

5. Pasi în ritmul utilizatorilor

Întrebările principale despre website-ul nostru pot fi : „Va crea website-ul o conversie pentru publicul vizat ?” sau „Se va dovedi website-ul intuitiv pentru utilizatori ?” De-a lungul anilor, am văzut multe abordări diferite referitoare la design. Există insa o rigoare a design-ului, insa este nevoie de timp și efort pentru a intra în ritmul si “gratiile” publicului vizat, fiind nevoie ceva special, atractiv. Nu există “comenzi rapide” pentru a crea aceasta atractie, doar inteligenta in design. – Tyler Sharp, Lendio

6. Oferiți un conținut de calitate

Componenta esențială a unui website de calitate este furnizarea unui conținut relevant pe care publicul vizat îl consideră util și informativ. Conținutul dvs. web trebuie să comunice clar mesajul transmis. Mai puțin este mai mult. Evitați comunicarea stufoasa și asigurați-vă că conținutul dvs. comunică foarte concis cine sunteți și ce faceți. – Crystal McFerran, The 20

7. Optimizați-vă mesajul

Mesageria clară și simplă este cel mai important aspect al unui site web de calitate. Optimizarea mesajului dvs. pentru motoarele de căutare și piața dvs. țintă este locul în care se întâmplă magia referitoare la rangul paginii, lizibilitatea și interesul pentru site-ul dvs. – MaryPat Kavanagh, Terahertz Dispozitiv Corp .

Sursa : https://www.forbes.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.