• Departament marketing : 0727 685 838 / Departament tehnic : 0741 460 841
  • [email protected]
13 mai 2018 wow_web

Ce poveste online are afacerea ta în anul 2018?

Pentru afacerile online webdesign-ul generează primele impresii care  contează enorm. El povestește despre afacerea ta, fie că livrează servicii, fie că livrează bunuri de larg consum sau unicat.

O persoană  are nevoie doar de 50 milisecunde (0,05 secunde) pentru a-și forma o opinie despre site-ul dvs. Pentru marea majoritate, această primă impresie creată de  site-ului dvs. web este singura impresie pe care și-o o vor face vreodată despre afacerea dvs, despre serviciile și produsele care doriți să i le livrați.

Prin urmare, este foarte important să vă dezvoltați prezența oline  conform cu ultimele tendințe în web design , chiar dacă dumneavostră gândiți  cu totul altceva. Dumneavoastră trebuie să acordați designer-ului libertate totală,  mai ales atunci când conduceți o afacere pe care o doriți să cresască accelerat și să devină una de succes.

Acesta este principalul motiv pentru care am “condensat”  tendințele din designul web  2018 , așa cum le-a prezentat echipa de experți programatori de la  Webflow.  Vă vom prezenta un număr  de patru tendințe,   dominante, esențiale  care implementate in site-ul web  îi vor face pe vizitatori să se “îndrăgostească” de afacerea dvs. … la prima vedere.

De ce ? Pentru că primele impresii contează și ei sunt prea ocupați ca să revină la ceea ce nu le spune nimic interesant la prima vedere.

  1. Elementul <Video>

Nu este un secret faptul că internetul devine – sau poate a devenit deja – un mediu video. De fapt, videoclipul va constitui 82% din tot traficul de pe Internet în 2021. Această tendință nu trebuie tratată cu indiferență. La urma urmei, videoclipul a demonstrat acest potențial incredibil încă din 1979 (când a doborât steaua radioului).

Să vă anunț în continuare două  vești :

În primul rând vă voi prezenta, vestea proastă: Producția video necesită mai mult timp, bani și resurse.

Mă bucur că am terminat cu asta.

Acum, să vă spun vestea bună: Video-ul inclus în site-ul web face o treabă extraordinară prin  captarea și prezentarea valorilor afacerii dvs. într-un mod în care nici textele, nici imaginile statice nu au puterea să o facă.

  1. Formatul „Multimedia”

Un alt mijloc de aducere la viață a produselor și a serviciilor pe un website este o prezentare  multimedia de lungă durată. Un format multimedia este mai bogat decât orice postare infografică sau de blog, permițând clienților dvs. să vizualizeze experiența de a face afaceri cu dumneavoastră, de a vă cunoaște serviciile și produsele. Impresia pe care o va lăsa această prezentare multimedia va fi deosebită, ceva de genul “m-ai cucerit”.

Pentru a vă atrage publicul pe site, pentru a vă aduce la viață produsele și serviciile și pentru a vă demonstra experiența în ecosistemul economic , trebuie să creați o asemenea experiență pentru clienții potențiali care vă vizitează site-ul web.

Un design  personalizat pe care să îl îmbogățiți cu video, sunet, diagrame, grafice, hărți și multe altele pentru a spune o poveste lungă, dar convingătoare despre afacerea dumneavoastră. Spre exemplu avem web site-uri , adevărate aparate mediatice”, cum ar fi CNN , ESPN  și National Geographic , care îmbrățișează acest mod inovativ de povestire, iar în prezent, din ce în ce mai multe și mai diverse afaceri le urmăresc exemplul.

Dropbox, de exemplu, a transformat reproiectarea brandului într-o poveste convingătoare și interesantă în designul Dropbox .

Ce poveste online are marca dvs.? Ce povesteste site-ul web al companiei celor care îl vizitează ?

  1. Hub-uri de conținut (sau Cărți Web)

Cererea de informații este mereu pe culoarea verde a semaforului. Inserând în website un conținut valoros creați de fapt una dintre cele mai bune modalități de a genera clienți potențiali și de a crea recunoașterea mărcii dvs.

Știți ce fel de informații caută clientul dvs. ideal?

Este  oare de interes informația pe care dvs. sau o persoană din echipa dvs. o  furnizați pe site-ul afacerii ?

În cazul în care răspunsul este da, tocmai ați dat peste o strategie de marketing cu conținut util  și subtil: Cărțile Web. Cărțile Web sunt cărțile electronice ale viitorului construite pentru web.

Dacă sunteți cu adevărat un expert într-o afacere, iar clienții dvs. (sau potențialii clienți) vor să beneficieze de cunoștințele dvs., creați o Carte Web și spuneți online lumii  despre acest lucru, permiteți vizitatorilor să o descarce, să o citească.

Ce poveste online are marca dvs.? Ce povesteste site-ul web al companiei celor care îl vizitează ?

  1. Principii afacerii

Toate companiile indiferent de domeniu pot și ar trebui să se gândească mai întâi la termenii și principiile afacerii. Ce legătură are acest lucru cu designul web? Aceleași principii care vă ghidează produsul sau serviciul ar trebui să ghideze procesul de proiectare a site-ului web.

Să presupunem că cineva intră pe site-ul dvs. fără cunoștințe anterioare adecvate despre afacerea dvs. Acestui tip de vizitator trebuie să ii fie “livrate”, așezate în față, informații pe înțelesul său : la ce anume sunt utile serviciile /produsele dvs, ce caracteristici au etc.  Pentru acest utilizator, site-ul dvs. devine brandul dvs. Dacă veți realiza acest lucru pe site aveti, în mod clar , un avantaj pentru afacerea dumneavoastră.

Este de datoria dumneavoastră să vă asigurați că site-ul dvs. web reprezintă corect valorile pe care le are la bază afacerea dvs.

Pentru a face acest lucru, asigurați-vă că designerul dvs. știe, înțelege și reprezintă aceste valori în designul site-ului. Această etapă este de fapt, conversație care ar trebui să se întâmple la începutul procesului de proiectare și să continue să pe parcursul etapelor din  procesul de dezvoltare online afacerii,  până când site-ul dvs. web este complet, funcțional și extrem de atractiv.

Vă încurajăm și vă ajutăm să vă realizați online povestea de succes !

, , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *