... prezenţă pe prima pagină
Înscrierea în programul Google AdWords este gratuită. Plătiți numai atunci când un utilizator dă clic pe anunț pentru a accesa site-ul sau când vă apelează. Cu alte cuvinte, atunci când publicitatea dă rezultate.
De ce Google Ads ?
Simplu. Plăteşti doar pentru vizitatori.
PPC (pay per click) reprezintă plata-pe-clic, un model de marketing pe internet în care se plăteşte o taxă de fiecare dată când se face clic pe unul dintre anunțurile tale. În esență, este o modalitate de a cumpăra vizite pe site. Publicitatea pe motoarele de căutare este una dintre formele cele mai populare de PPC. Acestă promovare permite agențiilor online să liciteze pentru plasarea anunțurilor într-o legătură sponsorizată a unui motor de căutare. Atunci când cineva caută un cuvânt cheie care reprezintă produsele, serviciile care au legătură cu oferta dvs. de afaceri, acestea apar în top.
Management campanie
Platforma Google AdWords este importantă pentru afacerea dvs. Cu ajutorul expertizei noastre de marketing pay-per-click (PPC), vă putem ajuta să creştem rapid numărul de clienţi la un nivelul superior. Personalizăm strategia, o raportăm şi o adaptăm la nevoile dvs. Oferim suportul și îndrumarea de care aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul, fie că este vorba de maximizarea randamentului investiției, de creșterea numărului de clienți sau de cunoaşterea mărcii dvs.
Ce servicii vă oferim ?
Serviciul nostru de gestionare cu plata-pe-clic (PPC) include următoarele componente:
Strategia campaniei de căutare PPC
Cercetarea și selecția cuvintelor cheie
Concepţia reclamei publicitare
Setarea campaniei
Optimizarea și dezvoltarea paginilor de destinație
Gestionarea și analiza campaniilor
Prezentăm rapoarte/statistici
Statistici despre campania GOOGLE AdWords
Raportăm lunar cifre, procente specifice campaniei Google AdWords. referitoare la alegerea cuvintelor cheie, alegerea textului reclamei și vom crea un raport de rang, astfel încât să știți unde se clasifică organic acestă campanie de promovare prin cuvintele cheie pe care le plătiți.
Îndeplinirea obiectivelor & Progresul campaniei
După ce examinați raportul, vom face un briefing cu membrii echipei dvs. pentru a explica progresul, direcția campaniei dvs. și pentru a răspunde la orice întrebări pe care le veţi avea.
"Fiți întotdeauna relevant, creați campanii relevante și dați utilizatorului răspunsul la interogarea dvs. cât mai exact posibil."Marko Kvesic , manager - Agenția de Marketing Online GoTraffic